10 mei vrije dag.

10 mei 2011 - Granada, Spanje

10 mei vrije dag.

Vanochtend rustig aan gedaan.

Na de koffie boodschappen gedaan voor de groep maar ook voor ons zelf.

Henk heeft zijn verslag bijgewerkt en ik heb hier en daar wat gekletst.

Om 16.30 uur werden we allemaal uitgenodigd voor het verjaardagsfeest ( deze was uitgesteld ivm. Ziekenhuis opname van een van de jarigen) van de 5 jarigen.

De plaats waar het gevierd werd was versierd met slingers en wat over gebleven ballonnen van gister.

Er werd goed getrakteerd lekkere hapjes iets op een toastje en drank naar keuze.

Na 2 uur was het feest afgelopen .

Leis had gekookt en wij konden aan schuiven.

Na de koffie nog even overleg gehad over morgen een Facultatieve excursie.

1. Arnold en Maaike:
    11 mei 2011
    Klinkt weer goed!
    Ik heb vandaag jullie kaartje gekregen! Bedankt! Het ziet er erg mooi uit. Moet ik ook maar aan mijn lange lijst toevoegen!
    Hier wordt het kouder, in het weekend rond 16 graden en het heeft al een paar keer geregend. In onze regio is de code rood ook daarom verdwenen. Dus dat is mooi.
    Veel plezier nog!

Groetjes Maaike
  2. Marietje Kistemaker:
    11 mei 2011
    Hallo henk en hermien,wij hebben hier nog steeds prachtig weer.Tonnie en Gerda gebeld, zij gaan morgenvroeg met de reis beginnen.Ik ben met Tonnie naar ATC geweest. 7 juni ben ik nog niet terug maar dan is er wel weer een intersante excursie naar een motoren tune-up bedrijf bij Loenen.
    Onze caravan heeft al nieuwe banden en zaterdag gaan wij beginnen met de voorbereidingen en donderdag vroeg weg(530 km) a.s.weekend nog verlate dienst en dan vakantie.
    Leis en Bert ook de hartelijke groeten(hou ze nog een beetje enthousiast) en nog veel plezier samen
    Marietje en Sjoerd
  3. Heidy:
    12 mei 2011
    Hoi Henk & Hermien,
    Bedankt voor jullie kaartje! Zo kon ik mooi even op deze site kijken (wist nog niet dat jullie weer een blog bijhielden!) en gelukkig lezen dat jullie niet (te) dicht bij de aardbeving zaten. Gelukkig maar. Er werd nl gedacht dat jullie er dichterbij waren. Ik wens jullie nog heel veel plezier, het laatste deel van de reis, en tot gauw weerziens! Geniet er nog van!!

Groet, Heidy