19 mei Reisdag Laatste etappe van de reis.

19 mei 2011 - Hoz de Jaca, Spanje

19 mei Reisdag Laatste etappe van de reis.

Bert en Leis uitgezwaaid dit keer gingen ze wat vroeger weg om 7 uur.

De deelnemers gingen ook vroeger als anders.

Sommigen keken met weemoed in mijn trommeltje snoep is het echt de laatste etappe?

Ja er is een tijd van komen en gaan en die van gaan is nu aan gebroken.

Het is 18 graden en wij starten de auto om 9.45 uur.

We hebben een mooie route van dalingen en ook klimmen we 6% we komen door een tunnel van 680 m. niet zo’n hele lange maar we merken dat we nu in de Pyreneeën zijn.

Op een parkeerplaats zagen we een caravan staan die bij ons hoorde dus daar bij gaan staan en een boterhammetje gegeten.

We konden heerlijk in de zon zitten korte broek en hemdje aan genieten dus.

Na veel bochten  komen we in de buurt van onze eindbestemming .

In de verte regent het zeiden we tegen elkaar daar gaan we toch niet naar toe?

Bliksem en donkere lucht en ja hoor we namen de afslag naar Biescas camping Gavin.

Het was inmiddels 10 graden en onze aankomst was om 14.30 uur.

Iedereen zat in de caravan het ging der van.

Tot ongeveer 18 uur regende het hevig en donder en bliksem dat klinkt zo tussen de bergen.

Gauw onder de douche want daar willen we droog aan komen hahaha.

Na gedoucht te hebben gingen we ons natuurlijk opdoffen voor wat komen gaat het afscheid.

Om 19.30 uur verzamelen en liepen we naar het restaurant deze was op de camping.

1 van de deelnemers nam die avond het woord en praatte alles aan elkaar en vertelde wat we zoal beleefd hebben tijdens de reis.

Ook deed een echtpaar een voordrachtje het was echt hilarisch twee zinnen en het was klaar iedereen dacht er komt nog meer maar nee hoor.

Het eten was ook weer heerlijk we hebben niet aan onze lijn gedacht dus straks……….

Om 22.15 uur werd de maaltijd afgesloten en werden wij vieren toe gezongen.

Kregen en boeket veldbloemen aan geboden met wat andere waardevolle bloemen erin.

Nu afscheid van elkaar nemen want morgen gaan we ieders ons weegs.

De een gaat fam. opzoeken in Z Frankrijk en de andere knoopt  er nog een paar dagen aan.

Wij gaan in 2 dagen naar huis dat wordt doorbijten want het is 1485 km naar huis.

Henk moet maandag weer werken dan hebben we zondag nog even om bij te komen.

Bert en Leis rijden met ons mee.